Наукові публікації доцентки Новакової Л.В.
Інтеграційна роль оздоровчого фітнесу як засобу здорового способу життя з дисциплінами медико-біологічного циклу. Л.В. Новакова, В. І. Бондарчук - Медсестринство, 2022.
Assessment of the dynamics of quality of life in women with incontinence when using kegel exercises /DV Popovych, VI Bondarchuk, KM Myndziv, OV Vayda, UP Hevko, VB Koval, LV Novakova, VG Dzhyvak, NS Badiuk // PhOL – PharmacologyOnLine. 2021. vol.3. 1380-1384
Інтеграція як результат історичного процесу діалектичних і наукових перетворень педагогічної свідомості / Л. В. Новакова // Українсько психолого-педагогічний збірних. - 2020. - №20. - С.64-67.
Вміння як складова формування культури здоров’я майбутніх парамедиків на заняттях з фізичного виховання / Л. В. Новакова // Міжнародна науково- практична конференція. ( Психологія та педагогіка: Методика та проблеми практичного застосування). – 2019. – С.66-68.
Експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов і моделі формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх лікарів на засадах міждисциплінарної інтеграції / Л. В. Новакова // Проблемы современного педагогического образования. Сер. : Педагогика и психология. – Ялта : РИО ГПА, 2015. – Вып. 49 (2). – С. 186–193.
Педагогічні умови формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх лікарів на засадах міждисциплінарної інтеграції / Л. В. Новакова // Психологія та педагогіка: сучасні методики та інновації, досвід практичного застосування : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Львів, 23–24 жовт. 2015 р.). – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2015. – С. 89–92.
Формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх лікарів як педагогічна проблема / Л. В. Новакова // Педагогіка та психологія сьогодні: постулати минулого і сучасні теорії : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (Одеса, 16–17 жовт. 2015 р.). – Одеса : ГО Південна фундація педагогіки, 2015. – С. 70–73.
Реалізація педагогічних умов формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх лікарів на засадах міждисциплінарної інтеграції / Л. В. Новакова // Науковий вісник Чернівецького університету. Сер. : Педагогіка та психологія. – Чернівці : ЧНУ, 2015. – Вип. 759. – С. 122–131.
Теоретичні основи формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх лікарів / Л. В. Новакова // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. праць. – Кам’янець-Подільський, 2015. – Вип. 19, ч. 2. – С. 194–199.
Міждисциплінарна інтеграція як основа формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх лікарів / Л. В. Новакова //Науковий вісник Чернівецького університету. Сер. : Педагогіка та психологія. – Чернівці : ЧНУ, 2015. – Вип. 735. – С. 123–129.
Компоненти, критерії, показники, рівні та стан сформованості здоров’язберігаючої компетентності студентів медичних університетів / Л. В. Новакова // Науковий вісник Ужгородського університету. Сер. : Педагогіка. Соціальна робота. – 2015. – Вип. 35. – С. 122–125.
Модель формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх лікарів на засадах міждисциплінарної інтеграції / Л. В. Новакова // Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe (East European Scientific Journal). – Warszawa, 2015. – № 2, część 1. – S. 54–58.
Особливості формування культури здоров’я майбутніх лікарів у спеціальних медичних групах / Л. В. Новакова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер. : Педагогіка. Соціальна робота. – 2014. – Вип. 30. – С. 109–111.
Роль спеціальних медичних груп у формуванні культури здоров’я студентів у медичних університетах / Л. В. Новакова //Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер. : Педагогіка. Соціальна робота. – 2014. – Вип. 31. – С. 113–114.
Педагогічні умови формування культури здоров’я майбутніх лікарів у спеціальних медичних групах у процесі фізичного виховання / Л. В. Новакова // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер. : Педагогіка. Соціальна робота. – 2014. – Вип. 34. – С. 127–129.
Історичні віхи формування культури здоров’я / Л. В. Новакова // Філософія, методологія, психолого-педагогічні аспекти формування культури здоров’язбереження : зб. тез міжрегіон. наук.-методол. семін. (Тернопіль, 14 черв. 2013 р.). – Тернопіль, 2013. – С. 40–42.
Історіогенез формування здоров’язберігаючої компетентності людини / Л. В. Новакова // Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України імені Б. Хмельницького. Сер. : Педагогічні та психологічні науки. – 2012. – № 63. – С. 89–91.
Філософія культури здоров’я як соціальний феномен / Л. В. Новакова // Стратегия качества в промышленности и образовании : материалы VІІІ междунар. конф. (Варна, 8–15 июня 2012 г.) : в 3-х тт. – Дніпропетровськ-Варна, 2012. – Т. 1. – С. 284–286.
Формування культури здоров’я студентів як педагогічна проблема / Л. В. Новакова // Всебічний та гармонійний розвиток особистості: актуальні проблеми сучасності : зб. статей всеукр. наук-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих науковців (Горлівка, 27 квіт. 2012 р.). – Горлівка, 2012. – С. 177–179.
Формування культури здоров’я майбутніх лікарів як педагогічна проблема / Л. В. Новакова // Вісник Національного університету оборони України : зб. наук. праць. – 2013. – Вип. 5 (36). – С. 68–72.